2019年4月2日火曜日

Flight Plan, Parrot's Application Denyed Refund by

Coogle Play and Parrots.

Hi there,

As I mentioned previous subscription, Free Flight Pro and Flight Plan Android version are inferior to iOS version.

I requested Google Play and Parrot to refund for Android version.

Both of them denied my request to refund as the followings.

Both of them are not interested in their applications whether customer is satisfied with or not their selling material.

For me this affair is not so small because my payment 2,400JPY is no use.

And I have an another question.  PARROT CUSTOMER SERVICE can not function as well as we expect.
Parrot does not have sufficient customer service resources. Person, Technical, Parts supply,  Courtesy etc.

So Parrots discount means that they do not care for drone they sold. Only selling out and get money, no expence for customer services.

For Tello, RYZE Japan give customer fully support, they helped me several times.

In the point of view, we  must select drone distributed by warm and hertful supplier.

Maybe it is not Parrot, who does not let me know how to purchase spare parts in their site.

For your wonderful drone life, I want subscribe how happy my drone life is.

Unfortunate!

Over
DroneNovice3
Bebop2



Google Play  Rejection,

Google Play
いつも Google Play をご利用いただきありがとうございます。
Flight Plan (FreeFlight Pro) の払い戻しリクエストの件につきまして、ご連絡いたします。大変申し訳ございませんが、弊社のポリシーのガイドラインを満たしていないため、今回ご購入いただいた商品の払い戻しはいたしかねます。ご不便をおかけいたしますが、何卒ご了承くださいますようお願いいたします。
Google Play の払い戻しポリシーについて詳しくは、こちらをご参照ください。
購入された商品の有効化やご使用についてサポートが必要な場合は、デベロッパーに直接お問い合わせいただくと、より早く解決する可能性がございます。デベロッパーの連絡先情報は、Play ストアのアプリのページにある [デベロッパー] セクションか、購入時の領収書でご確認いただけます。
なお、今後誤った購入や不要な購入を避けるため、認証を有効にすパスワードを変更することをおすすめいたします。
よろしくお願いいたします。
Google サポートチーム
Google
Google Inc.
1600 Amphitheatre Pkwy
Mountain View, CA 94043 USA
Parrot rejection,

Dear Customer,

Thank you for contacting Parrot. We are sorry that we have not been able to fulfill your request.

In order to satisfy your request as effectively as possible and provide you with a personalized follow-up, we ask that you send us any support requests via the online form which is available at one of the following addresses (see below at the end of the email)

Our support teams will provide you with a response within 48 working hours.

If you receive this message while attempting to answer one of our agent, please make sure the whole email history is part of the your answer.

Regards,
PARROT Customer Support Team
_____________________________________________________________________

Cher Client,

Merci d'avoir contacté Parrot. Nous sommes au regret de ne pas pouvoir donner suite à votre demande.

En effet, afin de vous assurer un traitement optimal et un suivi personnalisé, nous vous invitons à nous adresser votre requête d'assistance depuis notre formulaire en ligne accessible à l'une des adresses support ci-dessous (en fin d'email)

Nos équipes vous apporteront alors une réponse dans un délai de 48 heures ouvrées.

En vous remerciant pour votre compréhension.

Si vous obtenez ce message alors que vous disposez déjà d'un dossier en cours chez Parrot, il est probable que vous n'avez pas conservé l'historique de la conversation dans votre envoi. Ce dernier est indispensable pour identifier correctement votre dossier. 

Cordialement,
L'equipe Support Parrot
_____________________________________________________________________











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